2012. január 15., vasárnap

Day 12 → Valaki akit nem akartál elengedni, de elment.


kétszer is volt ilyen.:\
két csodálatos barátságban csúnya hiba ütött be.



először egyikőjüket elvesztettem, eltelt majdnem párhónap...
de visszakaptam
hisz az igazbarátságoknak nem lehet így vége.
nagyon hiányzott, hiányoztak a hülyeségei.
de visszakaptam és próbálok rá nagyon vigyázni már.
ő az egyik olyan személy az életemben, aki ha nem lenne, én sem itt tartanék.
nagyon sokat köszönhetek neki.
főleg, azt, hogy a  rossz pillanatokban mindig mellettem áll és sosem hagy cserben.
mindig próbál segíteni, mindig próbálja visszahozni a reményt
tökéletesen megértjük egymás hülye felfogását.:DD



aztán veszekedésveszekedést szült és elvesztettem egy másik barátot is
hülyeségek miatt
én sem értettem, hogy történhetett ez...
de aztán egy külön tartott nyár után.:(
minden helyre jött.
nagyon sajnálom, hogy az elmúlt nyarat külön kellett töltenünk.
és még annyi sem adatott meg, hogy egyszer szembejöjjön 3hét alatt.
talán lehet akkor hamarabb kibékültünk volna.:\
de nembaj ez így alakult

ez már csak a csúnya MÚLT
ilyen többet remélem nem lesz. sem velük sem másokkal.

imádom mind a két idiótát.<3
nélkülük semmi vagyok.

őket nem akartam elengedni, mégis egy kis időre magamra hagytak.
de nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy vissza tértek az életembe.<3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése