2012. január 14., szombat

Day 11 → Valaki aki az életedet pokollá teszi vagy rosszul bánik veled.

aki egy kicsit is ismer, tudja mivan velem mostanában, az tudja erre a választ.:\\
van egy ember aki nem kicsit tönkre teszi az életemet.
én hittem benne, neki
elhittem, hogy minden szép lesz
de szokásosan ez nem így alakult
és már szerintem nem is lesz ez sose jó.
elrontottuk, én is, ő is.
mindketten hibásak vagyunk.
de ha ő nem akarja az egészet, én nem erőltethetem.
kevés vagyok én ehhez
kevés vagyok én neki
csak szokna le erről az örökös akkor keres mikor ki akarom verni őt a fejemből...
perszer, hogy akkor ír... vagy hív.
de mikor meg leszar. nem is veszi észre, hogy talán még én is létezek
persze, akkor pő hiányzik nekem, annyira, hogy nem bírom ki, hogy ne írjak.:SS
csak ez szűnjön meg... és esküszöm elfelejtem.:\\
nem fogok egy olyan ember miatt bánkódni aki nem érdemli meg.!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése