2012. március 1., csütörtök

Day 40 → Boldog vagy most?

boldog?
azmi?
ismeretlen fogalom.
hihetetlenül nem.
vagyis pont, hogy de.
áá magam sem tudom.
egyszer azt érzem, hogy minden jó. jól vagyok. 
máskor meg kettétörök 
és már egy filmtől kiborulok
ez boldogság?
szerintem ez nagyon nem az.
boldog vagyok mikor a barátaimmal lehetek, mikor nincs semmi baj.
de amúgy... egyedül itthon... csak megesz a sok hülyeség.
a szavak, a képek.
minden.
minden fejbe vág és kész végem.
mikor boldog lehetnék, elbaszom.
mikor szörnyen rossz, akkor nem jön a boldogság.
csodááss. mondhatni remek dolgokk.


kész vége eltelt 40nap.kisebb nagyobb késésekkel imittamott.
'40 napja' mit gondoltam?
emlékszem!
40napja azt hittem hogy erre a Boldog vagy? kérdésre az lesz a válaszom, hogy IGEN
hát ez nem jött be. túl sok rossz történt, túlságosan nagyot kellett csalódnom abban az emberben, akiről eleinte a 40 nap is szólt emlékeim szerint.
rossz. hiányzik. fáj. megöl.
de nem kell. elég volt a kínokból.

a szabadság, a komolytalanság az enyém.
az én világom.
ebben éltem, élek, és fogok élni mindig is.
míg nem jön a szőke herceg fehér lovon.
vagy felőlem lehet barna is bmxen.
csak jönne már.><

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése