2012. február 18., szombat


Day 38 → Mit tanultál az elmúlt hónapban?

túl sok mindent.:\
lehet ez is a baj.
megtanultam, hogy valaki akármilyen szépnekjónaktökéletesnek mutatja magát
ott mindig van valami bibi.
mindig jön egy ember aki tönkretesz.
aztán próbáld magad összerakni
hmm édes kis feladat.
barátok meg hmm.
egykettő érdekes akad.
felém mindig
sosincs az hogy legalább a barátoknál minden jólegyen
nem. minek?
fu de utálom ezt.
megtanultam, hogy hiába sírok. jobb ugysem lesz.
majd változnak az idők és talán begyógyulnak a sebek.
semmisem lehet tökéletes.
mint az kiderült tegnapeste is. egy bulit is ellehet rontani két szóval.
két szóval ami szíven vág. és vége mindennek.
eszedbe jut minden eszedbe jut, hogy rossz minden.
és akkor már a buli sem buli.
főleg ha a válladon sírnak, neked is elég sok minden lepörög a szemed előtt.
próbálsz olyanokat mondani hogy nem éri meg?
minek?
mert így gondolod
bezzeg ha magadról van szó. nem tudsz ilyen okos lenni.
ez a baj az emberekkel de leginkább VELEM.
megtanultam, hogy mindig a legjobbat kell kihoznom/adnom magamból.
és akkor én nyugodt szívvel mondhatom, hogy megtettem mindent.
mindent amit lehetett
akár barátokért
akár csak úgy magam miatt.:))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése