2012. január 31., kedd

Day 26 → Gondoltál már rá, hogy feladod az életet? 
Mikor, miért?


hogy feladnám? áhh nem.
sokszor rossz
sokszor sok hülyeség megfordul a fejemben
de nem
ilyet sosem.
magamat úgysem tudnám 'bántani'
a gondolat is elijeszt.
olyanra már viszont sokszor gondoltam, hogy értelmetlen az életem
sokszor nem találom a helyem
nem érzem jól magam
nem tetszik a helyzet
de ezek változó dolgok
és egy kis kikapcsolódással
mondjuk
KÁRÁSZTELEK.<3
kiverek a fejemből mindent.
és minden újra jó lesz.:))
ezért jó, ha az embernek van egy második otthona.
szerencsés vagyok, hisz nekem adatott egy ilyen hely, egy ilyen lehetőség.
más emberek. más közeg. más életstílus.
csak imádni lehet.:))

egy idézet.:


' Vonz egy hely, de otthonom egy másik,
Olykor a boldogság fájdalommá válik.
Menekülök, ha baj van, ott menedékre találok,
Van egy hely, ahol léteznek még igaz barátok,
De a búcsú fáj, a távolság elszakít,
Mintha két életem volna, amit néha más alakít! '

 

legjobb idézet a világon.
Angel írta Nekem.:))
nagy köszönet érte neki.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése