2012. január 23., hétfő

Day 19 → Valami amit meg szerettél volna tenni az életedben de nem tetted


hmm. fiatal vagyok még ahhoz, hogy ne lenne időm az álmaimat megvalósítani.:DD
biztos volt már olyan, hogy megbántam, hogy nem mondtam ki amit gondoltam.
vagy nem tettem meg amit kellett volna.
de ezek apróságok.
20év múlva szerintem több ilyen dolog lesz már sajnos a tarsolyomban.:\
de próbálom úgy élni az életemet, hogy minél kevesebb ilyen legyen.:))
megteszem amit lehet, kimondom amit kell.
már amikor.:\
van amikor nehéz, mert vagy nem szabad kimondani, vagy ki kéne de nem bírod.
na ilyenkor kell az, hogy mellettem álljanak akik igazán fontosak nekem és segítsenek nekem az ilyen nehéz helyzetekbe.
hiszen néha sokkal könnyebb ha kibírod kérni valaki véleményét.:))
és nem csak a buta kis buksid után mész.:))
szerintem.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése