2012. január 18., szerda

Day 15 → Valami vagy valaki ami/aki nélkül nem tudsz élni. 



hmm.több minden is van.
tárgy:

igaz erről eléggé leszokóban vagyok.
már nem az van, hogy vasalatlan hajjal sehova.:'D
kezdem megszeretni a hullámos hajam.:'D
igaz aztmondom rá legtöbbször, hogy szar. de azért valamennyire vállalható már amikor.:'D



a macim.
mert nekem épp elég, ha tudom, ő biztosan sosem fog elhagyni!!!



akik nélkül nem tudok élni, azok természetesen a BARÁTAIM.<3

'Wiwi,Pati,Niki,Kodi,Zsani,'
(ők 5en szinte mindent tudnak rólam, és így szeretnek, ezt köszönöm nekik.<3 )
és sokan mások.
akikért akár ölnék is.
(még ha nem is mindenki érzi így fordítva)

Ha azt mondom, hogy a legjobb barátnőm vagy, még meg sem közelítem a
valóságot. Nekem te a nővérem vagy. Néha az anyám is, ami valljuk be,
rám fér. Azért tudom magam ilyen vakmerően belevetni a kalandokba, mert 
mindig mellettem állsz. Mindig ott állsz mellettem. ♥ '


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése