2012. január 12., csütörtök

Day 09 → Egy napod nagyon részletezve


na ha már ez így jött ki legyen a mai...
reggel, mint a szokásos reggelek nehezen indultak.
6.10fele felkeltem
felöltöztem
hajatvasaltam stbstb.
ettem.és elindultam.
buszon zene hallgatás, és kifele merengés.
aztán suliba nem volt túl sok érdekfeszítő.
6 óra. uncsi. szenvedés.
vagyis álljunk csak meg egy szóra.
a nem fogadott hívások kicsit felkavarták a napot de kein problem....
kémia 5
biosz 2
in ordnung.:DD
végülis.:\
aztán le se szar? ez most wtf?
najó nem siránkozok.majd lesz ahogy lesz
ha fájni kell FÁJJON!!! ><
aztán hazajöttem aludtam.
aztán felkeltett anya
tanulgattam angol szavakat hát ijájj remélem megúszom holnap.:\
aztán meg gép. tv. és lassan menni kéne aludni.:DDD
hát ennyit a mai napomról.nem túl részletes de legyen elég ennyi.:DD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése