2011. november 16., szerda

ing *.* 


Első csókod drága volt, és gyanútlan.
Másodikat titkon adtad, vadultan. 
Harmadikat mosolyoddal együtt kaptam tőled,
súlyos pecsét ajkamon, mi a következő lett:
negyedszerre zavart voltál, büszke, és dúlt.
Haboztál, de vitánk mámor-pillantásba fúlt…
Utána jött rögtön az iszonyú mérleg:
szabad-e szeretned, vagy el kell küldjél végleg?
Az ötödik csók maga volt a fájdalom
szégyenfolt nevünkön: mégiscsak vállalom!
Hetedikként magadhoz öleltél kedvesen,
nem szóltam, csak sírtam válladon csendesen.
A nyolcadikban már éreztem a búcsút
a szívem még örült, de a lelkem már búsúlt…
Ez a csók már árva volt és lopott,
reményünk a veszélyben igencsak megkopott.
Mikor utolszór éreztem ajkaidat puhán
nem tudtam, hogy nemsokára emlék leszel csupán.
Pár év, s már nem emlékszel se rám, sem a szóra,
csak én vágyom örökké az első, elhibázott csókra…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése