2011. november 14., hétfő



A barátság az, mi megmutatja nekünk, hogy sem örömünkben, 
sem bánatunkban nem vagyunk egyedül.

Wiwi.
Zsani.
Pati.
Nikcs.
Viki.

Dóri.




Barátság jelentése

1. Mikor szomorú vagy... én is berúgok veled... és kitervelünk valami cselszövést az ellen a nyomorult lélek ellen ... aki szomorúvá tett. 

2. Ha látom hogy el vagy kékülve... Hátbaváglak, hogy kiköpjed, ami a torkodon akadt. 

3. Mikor mosolyogsz... Tudom, végre sikerült valakit bevinni az ágyadba. 

4. Amikor félsz valamitől... Emlékeztetlek rá...minden pillanatban, amikor csak lehet. 

5. Amikor aggódsz... mondok neked borzalmas történeteket, hogy mennyivel rosszabb is lehetne... és fejezd be a nyávogást! 

6. Amikor meg vagy zavarodva.. Néhány szóval még jobban össze tudlak zavarni. 

7. Mikor beteg vagy... ne gyere a közelembe, amíg nem vagy teljesen jól... Nem akarom megkapni a nyavalyád. 

8 Ha elesel... kiröhöglek, mert már megint seggre estél. 

9. A barátságod nagyon sokat jelent nekem. Ha te sírsz, én is sírok. Ha nevetsz, én veled nevetek. Ha te kiugrasz az ablakon .. én nevetek tovább :)


'mert nekem ti vagytok akiket a legjobban' :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése